sobota, 2 marca 2013

Mvahaha

No to powrót EROSHOTY! w tłumaczeniu człowieka fantazjujących o małych chłopcach >.< Matko jak ja ich kocham.. No ale bez przesady nie takich 10 latków ;p Dawno mnie tu nie było >.< masakryscznie takie tam 2 miesiace.. no ale jest powodu DUŻO POWODÓW.

  • ONE DAY EVENT vol. 2 - 19.01.2013 <3 Puma, Blaszak Nezu.. spadnie w kino roomie xD Panel yaoi btw..>.< panel o strażnikach marzeń.. Izuś nawet był ^^
  • No to Ferie takie z deczka ogarnięte 12-27.01.2013 ( po co chronologia xD)
  • Pobyt w szpitalu 28.01.2013- 6.02.2013 na ostre zapalenie wezła chłonnego... miałam cztery fefolny trololo xD
  • do szkoły poszłam dopiero 18.02.2013.. i  tu niespodziewajka REKOLEKCJE mvahaha >.<
  • potem okropne zaległości w szkole.. i nadal się ciągnom..,
  • ONE DAY EVENT vol.3 23.02.2013 <3 BANANY!!! Puma , Blaszak, Pszemek

Moja urocze bananki( idź z takim przez zaśnieżony poznań z konwentu <3)
  • Hm.. co by tu jeszcze no tak urodziny mojej siostry są dzisiaj^^
Taki skrót życiowy..Przydałaby się jakaś notka dla przyjaciół... No to ten KOCHAM CIĘ PUMA..DEMACIA...CZEKOLADA i wgl<3 co by tu jeszcze a no i ten tego..Gram w lola QwQ Kocham Eza i wgl nie ma to jak zrobić z taricka Ap i ahri supprot <3 no bo czemu nie..
Ten obrazek to owoc rysowania Pumy która spełniła moją zachciankę *w* to jest po pierwszym one day evencie.. 
A to moja drugie kochanie w którego cosplayu może pojawie się na Pyrkonie-.-
tak btw.. w ciągu 5 miesięcy byłam na 4 konwentach *w* W listopadzie była lipa -.- a w marcu będzie piąty^^ O moim schizofreniku usłyszycie jużnie długo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz